~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Monday, August 9, 2010

...hari bersejarah ku...

MY DREAM HAS COME TRUE.......!!!

arini...hari yg penuh bermakne bg farah...alhamdulillah...setelah penat lelah sem lepas, dpatla anugerah dekan for last sem...alhamdulillah...farah syukur sgt2 sebab dapat merasa naik stage sem ni...huhu...tu la impian farah dari sem 1...lastly, i got it!!...


arini jgk farah pkai baju baru...baju kosong, kaler biru2 kehijauan...tapi farah tengok orang lain pkai baju lawa2 lagi...hehe...besnye mereka semua...xpelah...farah pkai je yg selesa...asalkan farah xkacau org lain...kn3...hehehe...


tapi....mmg arini la antara hari yg best dlm hidup farah...huhuhu...alhmdulillah...ku bersyukur padamu Allah kerana Kau telah memberi peluang kepadaku untuk merasai nikmat kejayaan....alhamdulillah...


lepas abis majlis tu...farah kuar dewan ngn mira...then, kitorang tukar2 beli souvenir...kitorang memang suke tukar2 barang!....kireny klu org tny sape bagi, at least kitorang leh jawab org lain yg bagi, bukan beli sendiri...hehe...


ni la souvenir yg kitorang tukar2 tadi...comey kan??...hehehe...=)







yg kaler ijau tu, coklat...syg la nk makan..hehe...thanx mira!!...

***dikesempatan ni...farah nk ucap terima kasih kat sume org yg selama ni mendoakan kejayaan farah...terutamanya, kat FAMILY, MA, ABAH, ADIK2, MR.RIGHT (yg selalu ucap tahniah sokmo tu...hehe...thanx dear), G-HA, KWN2 FARAH, dan semua yg terlibat secara langsung dan tak langsung...huhuhu...syukran jazilan...semoga Allah membalas jasa kalian...InsyaAllah...

No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top