~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers
Banner created with MyBannerMaker.com

Wednesday, January 19, 2011

QALAM CINTA...

Aku ingin…

menjadi makmum kepada seorang imam…

Aku ingin…

menjadi sayap kiri kepada seorang khalifah…

Aku ingin…

menjadi pendengar kepada seorang dai'e...

Aku ingin…

menjadi seorang mujahidah kepada seorang mujahid...

Aku ingin…

menjadi tulang belakang kepada seorang insan...

Aku ingin…

memberi cintaku kepada insan yang mencintai diriMu lebih dari segalanya...


Aku tidak perlu apa-apa darimu...

memadailah dengan hanya secangkir cinta buat penghilang dahaga...

Aku tidak perlu apa-apa darimu…

memadailah seutas ikatan kasih buat pengikat kita berdua...

Aku tidak perlu apa-apa darimu…

memadailah sekuntum sayang buat azimat perangsang diri...

Aku tidak perlu apa-apa darimu…

memadailah secebis setia buat pengukuh kasih mesra kita...

Aku tidak perlu apa-apa darimu…

memadailah seulas seyumanmu buat bekal pengubat rindu...

Aku tidak perlu apa-apa darimu…

memadailah sehelai gebar hangat darimu buat penyejuk malamku...

Selebih dari itu...

Tidak ku pinta apa-apa lagi darimu...

MySpace

No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Mr. & Mrs. Right's Diary
Back to Top