~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Wednesday, January 12, 2011

Time to kacau bubur asyura kat UMT...

Salam sume...
alahai..
emmm...sory ye...sebab awal2 dah mengeluh...huhu

sebenarnye ari ni UMT ade anjur program kacau bubur asyura..
huhu..
tapi yang sedihnye..
farah dgn kak linda xdapat join...
sebab kitorang kene gi menjelajah kuala terengganu untuk separuh ari..
kitorang kene agihkan flyers JOM MASUK U....

so, nak ke xnk ke...kene gi jugak la kan...
automatically xdpat join kacau2 ni...huhuhu

xpelah xdapat join pn..
tapi farah ade la copy gambar2 yang diambil mase program tu tgh berjln...hehe

p/s: sory ye kak nor...farah copy..hehehe


























emmm...bes diorang dapat join kacau2 ni..
dah la farah suke kacau2 ni..hahaa...
xpelahhhh...lain kali la plk...(bile plak la tuuu...hhuhuhu)

ok..rasenye sampai sini je dulu coretan bubur asyura...hehe..
UMT da best!!!!

mode: tgh pikir nk taip entri ape plk pasni...ngeh3...

No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top