~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Saturday, February 5, 2011

no title...


hehehe...saje je...
memang xtau la farah nk letak tajuk pe..
huhuhu..............

tapi kan...
ape kaitan dgn gambar kat atas tu ek??...
hehehehe...
jeng3.....

haaaa...arini rase cm nk citer pasal muda..
hahahaha...muda ke farah ni??...dah 21 pn bulan april ni..haha

semalam farah gi kat A&Z Songket...
haa...tokey songket tu, sedara farah...
kirenye cm sepupu ma gitula.. :D

nak dijadikan crite..
mak cik dah tu, tanyala mama farah...
"yg mane nk kawen??"...
mama pun jawab dan tunjuk dengan bangganya ke arah farah..
hahahaha...

u olls nk tau ape yg mak cik tu ckp??????
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*










laaaaaaaaaaaaaaaaa.....
yg ni ke nk kwen tuuu??????.....
tingkatan berape skolah????....

hahahhahahahaa....
muke farah cm budak skolah ke...
bolok lagi ke....huhuhu...

tapi mule2 agak hepi sebab cm agak2 muda la kan...
tapi bile pikir balik...
cm xbest plak...
sebab rase cm bolok je lagi....hahaha



p/s: xpela bolok pn...ade orang syg gak...kih3..




No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top