~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, February 27, 2011

~ Our Honeymoon Location ~

wahhhh..tajuk entri pn agak berbunga2 kan...

segan la pulak...MySpace
hahaha....xde3...kalau segan, xleh gi honeymoon!!...MySpace

haaaa...chomel x gambar kat bawah ni??..hik3...

ni la bakal menjadi lokasi bulan madu kami...hehehe...

besnye!!!....

sape nak ikuttt???????????..

ehhhh...silap!!!..honeymoon mane leh org lain ikut...MySpace





haaaa...cube teka kat mane ni???...hehe.....

ni la Pulau Perhentian..! ! ! !

hihihi...chomel kan???MySpace

haaaa...insyaAllah pas kenduri kat umah farah (5 jun 2011), kitorang gerak ke sane la...
hik3..besnye!!!...first time la utk kitorang sebab sebelum ni masing2 xpenah gi sane..MySpace




p/s : ooooooooooooooooo...
mr.right, pastu sume nak wat "jemaah" ea...MySpacehaha!!

besnyeeeerrrrr ~ MySpace



2 comments:

Qaseh dalia adelia said...

macam kenal tempat itu hehe dekat je dengan tempat qaseh ... kikiki tapi jetinye je lah dekat kat kuala besut hik

FaRaLySsA said...

ooo..yeke..best x situ?...hehe...farah xpernh gi lah..qaseh duk mane??..

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top