~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Tuesday, February 22, 2011

Waiting for 3 June 2011???...

Ya Allah…

Kau berikanlah kemudahan kepada kami..

Untuk menentukan yg terbaik buat kami..

Kau tetapkanlah hati kami...

Dalam membuat segala keputusan..

Sesungguhnya...

Kami mahukan yg terbaik disamping segalanya diredhai Mu...


farah kat sini bukan nak mengeluh..

tetapi hanya ingin meluahkan..


huhuhu...kenape farah pagi2 dah emo ni???...

haaa??...kenape???...


hmmmmm...

sebenarnye...

tarikh 3 jun 2011 tu mungkin xjadi plak...

ohhh....sedihnye ! ! !


sebab sepupu farah pun akan kawen ari yg same...

aduhhhh...perlu ke jadi gini?????...huhuhu

sedihnye......MySpace


macam mane ni????....

tarikh 3 jun tu chomel tau...

1 rejab plak tuu..


ya Allah...harap2 ade yang terbaik utk kami...MySpace

2 comments:

Jaaja said...

Ohh. yeke Fara bertembung tarikh dgn sepupu? Hurm... agak payah tu kan. Tapi harapnya dapat la tarikh yang dah kita tetapkan tu.

Em, 3 JUN tu 1 Rejab kan. Saya nikah hari tu. Pilihan bakal MIL, katanya nikah elok pada tarikh ganjil bulan ISlam. =) wallahualam. =)Kenduri je 4 JUN.

FaRaLySsA said...

huhuhu..ye la...rase sdih sgt2,,,huhu...mtk2 dpt la...tp xtau la.;(

ooo...kireny klu sy nikah 3jun jgk, kite same la ek..hehe..besnye..memang tu pn prncangn kami...3jun akd nkah, 4jun knduri...huhuhu

hrp2 bahagia sntiase ye..insyaAllah...

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top