~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, March 27, 2011

Simply Siti pilihanku...:)

Simply Siti???????...
alaaaa..korang mesti tau nye...

produk tu dari Datuk Siti Nurhaliza...
huishh....sgt2 best pakai produk tu...

haaa...sebenarnye...
farah dah try produk ni kat KB Mall aritu...hehehe
memang terbaik...
sgt2 best..
senang nak tanggal kalau kite nak amik wuduk...
memang best la...






then, tadi mase gi bandar..
farah beli la 3 produk Simply Siti ni...hehe
  1. Simply Feminine Blush SPF30
  2. Simply Liquid Eye Liner Pen
  3. Simply Perfect 2 Way Cake SPF30


haaa...ambik kau..haha...
tula...hebat sgt penangan Datuk Siti ni..hihihihi

farah beli ni pun, sebab abah suruh..haha...
sporting kan ayah i..hihi...
sebab dia kata, nak jimat belanja..
so nanti xpayah MUA lagi...
juz gune khidmat sepupu yang pandai mekap je..haaa...
tapi,bulu mata palsu, xmain aaaa..haha
yang penting, natural.... :)

then, yang pastinye..
produk ni sgt2 best...cayalah... :)



1 comment:

LittleSunshine said...

ohh xprnha guna product ni lg..ramai org kata ok =)

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top