~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, March 6, 2011

VEIL...DIY jelah..!!



haaaaa...VEIL???...
veil tu ape ek...
alaaa..korang mesti tau nye..hehe

haaaa...nak critenye...
farah kan gi ambik baju akad nikah semalam kat tukang jahit...
hehehe...
harap2 complete sume ye..hehehe

then, yg xde lagi..
veil la..huhuhu...

mule2 ingat nk gune kain lace lebih tu je..
tapi rase cm bolok je...
haaaa..bolok tu = serabut la...
hehehehe...


ni la kain lace farah tu (hantaran tunang - 25/12/2010)




setelah difikir2...
farah decide nak wat veil sendiri jek...hehehe
farah nak gune kekreatifan sendiri jela walaupun farah xkreatif...haha

pastu....
semalam farah BW...tgk2 mcm2 jenis veil ni...
haaaa...
farah berkenan yg gune kain net lembut tu...

nanti farah nk beli kain net lembut kat kamdar...
ataupun kat Alamoda..(mase gi antr report kt KPMIM nti..)
hmmmm..tpi farah nak tgok kt kamdar dulu..
mane tu kot murah je..hehe...

pastu, kat keliling veil tu...
farah akan gunting kain lace yg lebih2 tu..
then, tampal jela..hehehe

harap2 jadi la...
InsyaAllah..

p/s: kalau korang ade idea ataupun nk komen pape, komen je ek...anda dialu-alukan..hehe..:)



1 comment:

♥SuHiLaRy♥ said...

ok apa DIY veil,,cuba tgk intan DIY veil,,cantek!!
http://intanorazam.blogspot.com/2011/02/diy-veil-for-solemnization.html

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top