~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Tuesday, April 19, 2011

DIY gaun pengantin..Idea gile tibe2 datang..!!

b2b mesti nk pakai gaun kan...
hmmm...
'tapi stakat ni..
farah xde sewa lagi gaun...
huhuhu...

tapi tibe2 idea gile datang...hahaha
rase2 cm nk diy gaun pengantin je..
haaaaaaaaa...memang gile idea ni...

xpela..farah nk try cari tutorial wat gaun dulu..
klu projek bisa dijalankan, pe salahnye kan???...haha

gaun xsemestinye kembang...
xsemestinye kne ikut bodi kan...hmmm
nakkkkkk DIY gaun pengantin...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

p/s: fabrik pe yang sesuai ye????...huhuhu~~~









2 comments:

~ NANA ~ said...

dear...i utk gown hantar kat kedai je mintak dia jahit bodo-bodo...then utk manik2 & patches tu je DIY...

for me, i pilih satin+chiffon utk gown

ada jugak yg pakai satin+net utk nmpk kembang sket

NabilaHasyim said...

wah, sama la teringin nak pakai gaun!
cuma majlis nabilah dh lepas...
gaun yg nabilah pakai dlu, made from indon.

ada 3 jenis, satin, net dan kain macam kain plastik (kesat2 sket), xtau la org panggil kain ape tu...

awak pandai jahit baju sendiri? hebatnya lah...

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top