~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Monday, June 13, 2011

Hadiah kawen kami


huiii..
first time farah dapat hadiah banyak cmni..
huhh..
cm x caye jek..hahaha

ni sume hadiah drpd kawan2 farah, kawan mr.right pn ade..kawan2 abah dgn mama lagi...ramaiiiiii~~
ade lagi yang xmasuk dlm gmbr ni..huhu
sorry to say...
teramat banyakkkkkkkk...
Alhamdulillah...
sumenye rezeki dari Allah...:)

ni pun ade yang menanti kat umah farah..
xsbr nk balik esok..!!!!
nk jumpe family kami...:)

p/s : 18 jun ni majlis bertandang / sambut menantu kat Rusila (Rumah Mr. Right).....:)






5 comments:

e k i n ♥ y u s r i said...

wah,bestnye dpt byk hadiah....

Yayya.jjang said...

kat tepi tu hadiah ktorg..hehe

kaklong said...

wah.....HEBAT Nyer hadiah2 tu..MESTI la suka kan...sapa la tak suka dapat hadiah..kalo kak long, jenuh nak bukak satu2 hadiah tu...
pe2 pun TAHNIAH yer..selamat menjalani tanggungjawab sebagai suami isteri kepada Mr. & Mrs. Right..Kak Long doakan semoga berbahgia dan dirahmati Allah hga hujung nyawa..amin

Jaaja said...

Fara, Tahniah! sama2 nanti update kisah kawen ye. =) teruja kan dapat banyak hadiah, sampaikan xtau nak simpan kat mana. hehe

rizaros said...

bestnyer dpt hadiah.. ros pun sma gak ari tu.. tapi bila bukak byk adiah sma.. bila da rumah jenuh nk angkut hadiah suma tu..hahahha

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top