~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Saturday, October 22, 2011

perangai pelik mase pregnant..

banyak perubahan yang farah hadapi..
macam2 la..hehe..
bende yang farah suke, jadi xsuke lak..
ish3...sabo jela...:D

ni antara bende yang berubah : -

  1. dulu suke sangat makan budu, tempoyak, petai...sekarang, BAU pun tak boleh...!!
  2. dulu suke sangat cube resipi baru...ohh..sekarang tidak lagi...huhu
  3. dulu suke sangat gi jalan lame2..sekarang kalau boleh, NAK BALIK CEPAT..!!
  4. dulu suke sangat makan masakan sendiri...sekarang BENCI sudah..!!
  5. dulu suke sangat mengemas umah...sekarang cam malas jek..!! huhu
  6. dulu boleh je makan bende yang sama utk sehari..sekarang tak boleh dah..
  7. dulu boleh je jadi aktif 24 jam...sekarang TIDAK LAGI...!!
  8. dulu susah sangat nak penat...sekarang CEPAT PENAT...!!
  9. dulu suke sangat gi tempat sesak...sekarang kalau boleh tak nak pegi langsung..huhu
  10. dulu okey je..boleh berdiri lama...sekarang tak boleh berdiri lame dah..
  11. takut sangat2 kat iklan cite hantu..huhu
  12. dulu okey je bile bau nasik, sekarang tak bleh bau sangat.
  13. dulu rase cam orang bodoh je bile pakai tudung syria..KINI, tudung syria lah yang paling setia melitupi kepala farah..hehe

ni pulak antara bende yang tak berubah : -

  1. still suke pakai celak di mata...hahaha
  2. handbag memang tak pernah tinggal..
  3. bisnes tetap berjalan (kedai coklat saya) :)

ape lagi ekkk??...hmm..nanti farah update lagi ek...c u later bloggers...:)





No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top