~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, February 26, 2012

25 weeks already :)

Alhamdulillah..
kandungan farah dah 25 weeks dah..

syukur sgt2 sebab xde masalah komplicated cam tangan xleh genggam ke, kaki krem ke..huhu
mase farah bace2 kat wall FB Persatuan Ibu-Ibu Comel Mengandung, macam2 la kes diorang..
padahal kandungan kitorang same je, 25 weeks..
hmm...syukur sgt2 sbb diberi kesihatan yg baik..
Alhamdulillah..

tapi beby dalam perut ni aktif sangat3 !!!
kalau farah x tido, bizi ngan keje umah, memang dapat rase laa beby gerak2 sepanjang mase..hehe
pastu kalau farah pegang perut je, beby dah boleh tunjuk respon..
waaa..best sgt2 rase !!
seolah2 beby dah ade depan mata farah dah...
eeeeiii...xsabarnye nk jumpe beby mummy ni !!





xsabar sgt2 rase..
rupenye camni rasanya utk jadi seorang ibu..
sangat2 excited...;)

kalau boleh gi mane2, memang nk cari barang untuk beby je..
barang utk mummy nye x kesah dah..haha..
xpela..asalkan keperluan beby cukup...

p/s : mommy-to-be yg lain camne plak kesahnye??..:)












No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top