~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Wednesday, March 7, 2012

26 weeks

salam..
alhamdulillah...
atas kurniaan-Mu ini ya Allah...
syukur kerana Allah bagi farah kesihatan yang elok2..

cuma ade la beberape simptom yang makin menjadi-jadi..hihi..
tangan farah dah mula kebas2..
mungkin sebab minum susu lewat..huhu
tapi xpe, lepas ni farah akan tambah kuantiti minum susu tuu..insyaAllah..

minggu lepas farah ke Melaka dengan Mr.Right..skali dengan kawan2 dia..
kiranye ni baby moon la kot..hehe..
tapi Melaka sangat2 best..!!!
rindu kat Melaka...rindu zaman budak2 dulu..
dulu farah stay Melaka (5 tahun)..
so, nostalgia lama datang balik..hihi..

hajat di hati nak ke Cameron Highlands..
tapi xtahulah..
rasenye macam x jadi..huhu
teringin sgt2 sebenarnye nak makan aiskrim strawberry yg kat Cameron tuu..
mengidam !!!
tapi ntahlah...kalau ade kesempatan, ade rezeki lebih, insyaAllah sampai..
tapi rasenye x sampai kot hajat ni..sedih ! :(

okeylah..farah doakan mommy-to-be yang lain pun sehat2 sentiasa...:)
jage diri baik2..
jangan lupe utk makan makanan yg berkhasiat..
pesanan ni utk farah dan utk bakal ibu yang lain..
InsyaAllah...moga Allah permudahkan urusan kita utk melahirkan khalifah ke dunia ini..
Amin ya Rabb...










No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top