~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Monday, May 31, 2010

MAJLIS PERASMIAN TILAWAH AL-QURAN PERINGKAT KEBANGSAAN DI UMT..

SALAM...sebenarnya, sy nk cite sikit pasal sy n family pergi ke UMT / KUSTEM...sebab ade majlis perasmian tilawah Al-Quran peringkat kebangsaan...mmg best...sbb ade mcm2 acara...walaupun agak lewat kitorang sampai, tapi, kitorang sempat tengok budak2 sekolah rendah bercoral speaking...diorang campur bi, bm n bahasa arab...hehe...mmg best...good job!!


pastu, abah sy jumpe ramai kawan dia...mmg best la sebab jumpa balik kawan2 lama...hehehe...walaupun kitorang terpaksa tunggu abah bersembang dengan kawan2 lama abah, kitorang sempat lagi gi minum air kt warung tepi hostel UMT...hehehe...tp mahal jgk...air 4 jenis je...tapi harga rm7...huhu...sume barang da naik harga kan...


FYI, sy ade terjumpa dgn AIMAN...Aiman yg nyanyi lagu TEMAN BIASA...ade yg sy masukkan dalam post sy baru2 ni....hehe...mmg sy minat sgt ngn lagu2 Aiman...lagu Hanya Kepalsuan, Teman Biasa, dan macam-macam lagi...mmg best....tabik la bro Aiman...!!!


okaylah...rasanya sampai disini dulu la untuk post kali ni..InsyaAllah kita ketemu lagi di post akan datang.....assalamualaikum wbt...=)

No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top