~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Wednesday, February 23, 2011

Sajak Farah masuk paper lagi..Alhamdulillah..




salam sume...
hepy sgt2 tau arini..hehe

sebab pe???...
haaa...sebab sajak yg farah antar kat akhbar Berita Harian aritu, masuk paper arini ! ! !...
hik3...rase cam xpercaya je..padahal sajak tu lame dh farah antar...
ingatkan x masuk..hehehe

Alhamdulillah..
syukur sangat2...

kalau mase sajak QALAM CINTA kuar paper BH..
farah xletak name Kolej Profesional Mara Indera Mahkota...
farah juz letak "kuala terengganu"..
hahaha...lawak je...MySpace


tapi setelah ditegur Aizat (member from KPMIM)...
die cakap : "ape kes letak kuala terengganu?? letak la name KPM..! ! !"
hahaha...ye3...baiklah! ! !...


so, utk sajak Mama dan Abah ni...
farah memang masukkan skali la name Kolej Profesional Mara Indera Mahkota...
suke x KPMIM????...hik3MySpace



kalau korang nak bace sajak farah tu...
korang bleh klik sini ye : Mama dan Abah



p/s : happy reading ye..MySpace



emm..farah nk beli hadiah ape ek utk diri sendiri???...

tapi duit yg farah ade ckit tu, farah kne berjimat..huhuhu..MySpace

perlu ke hadiah utk diri sendiri ek???...MySpace





4 comments:

Dyana said...

Wah..!! tahniah...!!!! :))
Bli Hadiah ?? Bleyh jgk tu Farah, tu pown kalau farah nk la... hoho...
Tp farah kan bajet ciput jea...
Bia kan dlu ok.. :)

FaRaLySsA said...

hihi..thnx dyana..:)
haaa...sape xnk hadiah, mestila nk!..haha...
yela...xde bjet la..cput..kn nk kwen, kne save2 la..hehe..
thanx dyana..:)

nadia said...

wahh..
hebat nye farah...
klu akak nak karang, mau jadi lagu tadika..
hehehe

tomato said...

kadang2 perlu jugak hadiah utk diri sendiri..kalau tak sape plak yg nak bagi..hehe :P

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top