~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Monday, March 14, 2011

DIY ~ VeiL (50% done...!!!)

salam...
blog..miss u lahh...hehehe
jgn jelez eaaa mr.right...hehehe
mr.right tetap dihati mrs.right...hik3...
i miss u a lot... :-*

haaa...nak citenye...
veil yang arah nk diy tu...
dh 50% siap tau..hehehe...bestnye...
rupenye...senang je nk wat veil ni...
asal ade bahan yg ckup, on je..hihi...

yg pastinye...kain yang diperlukan hanya 1 meter setengah je...
labuhhhhhh sgt3....
tapi abah farah suruh wat sampai abis kain..
ambik haaaa...labuh smpai ke betis..hahaha
xpela....
mase ni ikut ckp abah...pasni kne ikut cakap encik suami pulak...hehehe

pastu, farah juz ambik lace border yg lebih pada kain baju akad nikah tu...
haaa...jimat dah disitu ye..hehe

kain net farah beli yang paling lembut....
semeter setengah hanya = RM9.20...
kat Kamdar...
murah kan...hihi...
so, utk B2B kat luar sane, bolehla beli kain net kat kamdar...
murah pun murah...
tapi ingat ye...
beli yang paling lembut..
barulah veil tu akan "jatuh dgn cantik" nanti... :)






1 comment:

ardinihumaira said...

whoaa bagusnya wat sniri :D

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top