~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, March 13, 2011

Hantaran for him - Sampin Songket - DONE

salam...
haaa...
hari ni setel satu bab...
korang nak tau ape??..
hehehe...

kan farah plan nk bg hantaran kawen untuk my dear mr.right, sampin songket...
haaa...
tadi gi ambik kat A&Z Songket tau...
hihi...comey sgt2...
sory ye...
farah xnk tunjuk gambar sampin tuu..
nanti basi la pulak...hehehe

yg pastinye, tu sampin multi purpose tau...
kat sume baju boleh pakai...haaa...best kan..hehe
harganye pn berpatutan...
farah dapat harga ahli...
sebab empunya A&Z Songket tu, sedara mama farah..hehe

Alhamdulillah...diskaun utk sampin pn berbaloi-baloi...
hehehehe...
haaa...korang tengok pic sampin kat bawah ni haaa..hehe..
kaler PINK kan???...
hahaha...memang takkan la...
farah xkan beli sampin kaler pink ye...
hehehe...sebabbbb..emmm....
adela...mane leh bagitahu..hihik

*credit to google*



haaa.....
tapi yang farah suke sgt2...
sebab satu bab selesai dah arini...
tapi..banyak lagi bab yang nak kene setel tau..huhu...
harap2 sempat...
mama xdapat duk diam dh...
pening utk pikr persiapan ni...
mama pening, farah lagi la beribu kali pening...
huhuhu...
berikanlah kekuatan kepada kami, Ya Allah...



1 comment:

eMMe said...

farah, mmg patot wat persediaan dari skrg, tak lama dah kan majlis besar farah, wat list, kalo takot ade yg tertinggal or terlupa nak dibuat, moga segalanya berjalan dgn lancar....

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top