~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, September 11, 2011

Kenangan Cinta : Perkenalan (2)

salam...:)

post ni sgt2 berkait rapat dengan < post > ni...

kenape farah cakap yang cara kami kenal UNIK????

okay..itu persoalannya...

sebenarnye...
cerita perkenalan kami sgt lah panjang...
bukan kami saje je xnak cerita kat orang..
tapi memang wordless bile nak bagitau pasal ni...huhu

hmm..camne nak mula ekk???...
adik ipar farah (jihah) berkawan dgn adik farah (harith)..
diorang berkawan dan kenal mase PLKN...
then, satu hari tuu nak dijadikan cerita...
jihah, adik dgn ma (ibu mertua) beli barang di Mydin Mall Terengganu..
mase tu diorang ternmpak la kami...
mase tuu farah dengan family farah...
ntah macammane...
hati diorang terpikat kat farah ni..haha..lawak la pulak bile ingat balik!

hihi...tapi farah biase je mase tu..
segan2 sikit...;p

kitorang tgok2 dari jauh je..senyum2..
lepas pertemuan yang x dirancang tuu..
adik farah...si harith tuu cakap camni :

harith : kak, ade orang mintak nombor phone dia..
farah : haahh??...sape??...perempuan ke laki??
harith : perempuan laahhh...
farah : ooo...beri jelah..tapi bakpe yang dia nak nombor orang???...
harith : mane orang tau !

okay...perbualan kami tamat disitu...haha..
lepas pada tuu..................:)






< to be continued >










No comments:

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top