~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Sunday, September 11, 2011

Kenangan Cinta : Perkenalan (3)

farah dah kenal ngn jihah, adik ipar farah sekarang ni...:)

then, kitorang bermesej2...
ade jgk farah x reply mesej dia..
sebab mase tu farah sem 2...
bizi sgt nk study...huhu...sory dear!

dipendekkan cerita...
sampai la satu hari...
jihah jemput farah ke rumah dia..
kenduri abang nye yang ke - 3 (3 julai 2010)...

bab kate jihah : boleh kenal lalu ngn abg jihah..
hehehe...yup!!
farah pegi kenduri tuu...!! hehehe
tapi mula2 memang farah x berharap langsung..
boleh kate 0.00% harapan...
huhuhu...xtau lah..
tapi memang farah xnak berharap..
mane tau kot2 Mr.Right ni xnak kat kite kan...huhu..

mase gi kenduri tuu..
farah cam la yg mane Mr.Right...hahhh..sempat lagi skodeng ek!!.. kantoi~
sebab sebelum gi kenduri tuu, jihah ade tnjuk gambar Mr.Right...hehe

dipendekkan cerita lagi...
malam tu (3 julai 2010) , farah antar mesej kat jihah..
tapi dia reply gune nset abg dia (Mr.Right)..
ooo..oka...xpela..hehe...tapi mase tu hati berbunga riang jgk..
sebab dapat tau nombor Mr.Right kan..haha

tanpa disedari...
rupa-rupanya...farah xbertepuk sebelah tangan!!!!
Mr.Right pun ade hati kat farah..kuang3..
kantoi dah...hahaha
kitorang bermesej tgh malam tuu...
sakan...!!!! haha

so...bermulalah kisah cinta sang putera dan puteri...♥ ♥ ♥











1 comment:

♥ ROS ♥ said...

Romantik gitu.. Mana muka mr n
mrs right nih...hehehehhe

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top