~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Thursday, December 1, 2011

MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY

Tibe2 farah terpanggil untuk turut serta dalam MAK DARA FABULOUS GIVEAWAY..

dulu farah dah pernah masuk GA dari Mak Dara ni..
sempat masuk separuh akhir je..hehe
tapi xde rezeki laa...
hmm..kali ni farah masuk lagi...
mane tau kot2 lepas ni ade rezeki untuk farah kan..hehe

ni BANNER MAK DARA : -


TAJUK FILEM : QALAM CINTA HUMAIRA'







Kat bawah ni farah sertakan sekali sajak "Qalam Cinta" yang farah reka sendiri..:)



Aku ingin...
menjadi makmum kepada seorang imam…
Aku ingin…
menjadi sayap kiri kepada seorang khalifah…
Aku ingin…
menjadi pendengar kepada seorang dai'e...
Aku ingin…
menjadi seorang mujahidah kepada seorang mujahid...
Aku ingin…
menjadi tulang belakang kepada seorang insan...
Aku ingin…
memberi cintaku kepada insan yang mencintai diriMu lebih dari segalanya...


Aku tidak perlu apa-apa darimu...
memadailah dengan hanya secangkir cinta buat penghilang dahaga...
Aku tidak perlu apa-apa darimu…
memadailah seutas ikatan kasih buat pengikat kita berdua...
Aku tidak perlu apa-apa darimu…
memadailah sekuntum sayang buat azimat perangsang diri...
Aku tidak perlu apa-apa darimu…
memadailah secebis setia buat pengukuh kasih mesra kita...
Aku tidak perlu apa-apa darimu…
memadailah seulas seyumanmu buat bekal pengubat rindu...
Aku tidak perlu apa-apa darimu…
memadailah sehelai gebar hangat darimu buat penyejuk malamku...

Selebih dari itu...
Tidak ku pinta apa-apa lagi darimu...







p/s : Harap2 farah menang la ye...aminnnnn~







1 comment:

sopisTcated said...

hai....sopis follow ur blog....nanti singgah blog sopis jugak eh...;)http://sopis.blogspot.com/

..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top