~ doa kami ~

ya Allah..Kau permudahkanlah segala urusan kami..Murahkanlah rezeki kami..Kurniakanlah kami zuriat yang soleh dan solehah..Berkatilah rumahtangga kami..Tenangkanlah hidup kami..Bahagiakanlah kami hingga nafas terakhir kami..
Amin Ya Rabbal Alamin..

Our Baby

Lilypie Pregnancy tickers
MR. RIGHT...let him remain mystery...

MRS. RIGHT...the writer for this blog...

Mahligai Cinta Kami

Daisypath Anniversary tickers

..OUR ANNIVERSARY..

Daisypath Anniversary tickers

..THANKS FOR YOUR PROPOSED..

Daisypath Anniversary tickers
MySpace

my lovely diploma..! !

Daisypath Graduation tickers

Wednesday, May 16, 2012

Checkup 36 weeks ~ Hospital Sg. Buloh

salam..
sekarang beby dalam perut ni dah 36 minggu..
hmm..bile2 mase je beby bleh kuar kan..
rase x sabar..
tapi dalam mase yg same, neves pun ade jgk..hehe

ari selasa (15/05/2012), farah gi wat chekup kat hospital sungai buloh..
haaa..agak lama jgk nk setelkan..
tapi xde la lama sangat..
nk dekat 3 jam jgk laa..
at least xde lah smpai 5 jam lebih kan..huhu

farah punye appointment dn Dr. Sundar..
doktor tu oke sgt..baik..
ape yg kami tanya, dia jawab dgn sepenuh hati..hehe








mase chekup tu, alhamdulillah..
semuanya oke..
berat beby pun dah 3.04 kg (anggaran je ni)...
penangan ais dgn neuro gain kot..haha
rase mcm x caye..perut xde la besar mane..hehee
xpelah..asalkan beby sehat2 aje..

doktor kata, bile2 mase je bleh bersalin ni..
aishhh..berdebar la pulak..huhu
pastu doktor kata, kepala memang cephalic tapi kedudukan beby menghadap ke depan..
patutlah rase kicking dia kuat giler3..
memang superb lahhh !! hahaha
harap2 beby pusing la saat2 akhir ni ye..huhu..InsyaAllah..








..pesanan buat my MR.RIGHT..

Back to Top